Vážení zákazníci, právě jsme spustili nový eshop. Postupně vám budeme představovat novinky, které u nás najdete :) 

Způsob dopravy a platby

 

Zboží v našem eshopu Vám je možné doručit v rámci České republiky těmito způsoby:

  • PPL (platba online kartou)
  • PPL (s dobírkou)
  • PPL parcel shopy a Alzaboxy
  • GLS (na adresu/do výdejního místa)
  • Osobní odběr v Ústí nad Labem / po dohodě (pouze při platbě online kartou)
  • Zásilkovna (výdejní místo, Z-BOX a doručení domů)

PPL 
  • Balík Vám bude doručen na adresu obvykle následující pracovní den. Pokud Vás kurýr nezastihne, zásilku Vám může opětovně doručit na adresu.
  • Jakmile dopravce převezme balík od našeho eshopu, bude Vám dopravcem zaslán email, kde najdete informace o Vaší zásilce. Na uvedeném odkaze můžete sledovat pohyb zásilky a upravit adresu, den doručení nebo kontaktní údaje.
  • V den rozvozu obdržíte ráno SMS s dvouhodinovým oknem, kdy Vám balík dorazí, a kontaktem na kurýra.
  • Pohyb zásilky můžete sledovat na www.ppl.cz

 

Zásilkovna

  • V košíku zvolte dopravu na výdejní místo Zásilkovny.
  • Ve vyhledávači výdejních míst najděte to, které máte po ruce. K dispozici máte tisíce výdejních míst v Evropě i samoobslužná bezkontaktní výdejní místa Z-BOX. Objednávka na výdejní místo dorazí zpravidla už na druhý den.
  • Jakmile bude objednávka na zvoleném výdejním místě připravena, Zásilkovna vám pošle informační e-mail a SMS s heslem pro vyzvednutí.
    Na výdejním místě stačí jen nahlásit heslo. Pro zásilku můžete poslat kohokoliv - stačí, když mu heslo předáte.
    Případnou dobírku můžete uhradit přímo na výdejním místě, a to buď hotově, anebo kartou.
  • Kde se vaše objednávka právě nachází, zjistíte jednoduše ve Sledování zásilky.
  • Na vyzvednutí zásilky máte 7 dní (v sezóně může být úložní doba zkrácena).
  • Doporučujeme stáhnout si mobilní aplikaci Zásilkovna, kde můžete sledovat pohyb zásilky, prodloužit si úložní dobu až na 21 dní či zaplatit dobírku.
  • Se Zásilkovnou je jednoduché i vrácení zboží: stačí zadat vratku do mobilní aplikace nebo využít nalepovací štítek, který vám od nás přijde v zásilce. Zásilku pak odnesete na nejbližší podací místo Zásilkovny a je hotovo!

 


 

Zboží v našem eshopu Vám je možné doručit na území Slovenska tímto způsobem:

  • PPL (bankovní převod)
  • PPL parcel shopy a Alzaboxy
  • Zásilkovna (výdejní místo, Z-BOX)

PPL 
  • Balík Vám bude doručen na adresu do 5 pracovních dní po předání dopravci.
  • Jakmile dopravce převezme balík od našeho eshopu, bude Vám dopravcem zaslán email, kde najdete informace o Vaší zásilce. Na uvedeném odkaze můžete sledovat pohyb zásilky a upravit adresu, den doručení nebo kontaktní údaje.
  • V den rozvozu obdržíte ráno SMS s dvouhodinovým oknem, kdy Vám balík dorazí, a kontaktem na kurýra.
  • Pohyb zásilky můžete sledovat na www.ppl.cz

 

 

Zásilkovna

  • V košíku zvolte dopravu na výdejní místo Zásilkovny.
  • Ve vyhledávači výdejních míst najděte to, které máte po ruce. K dispozici máte tisíce výdejních míst v Evropě i samoobslužná bezkontaktní výdejní místa Z-BOX. Objednávka na výdejní místo dorazí zpravidla už na druhý den.
  • Jakmile bude objednávka na zvoleném výdejním místě připravena, Zásilkovna vám pošle informační e-mail a SMS s heslem pro vyzvednutí.
    Na výdejním místě stačí jen nahlásit heslo. Pro zásilku můžete poslat kohokoliv - stačí, když mu heslo předáte.
    Případnou dobírku můžete uhradit přímo na výdejním místě, a to buď hotově, anebo kartou.
  • Kde se vaše objednávka právě nachází, zjistíte jednoduše ve Sledování zásilky.
  • Na vyzvednutí zásilky máte 7 dní (v sezóně může být úložní doba zkrácena).
  • Doporučujeme stáhnout si mobilní aplikaci Zásilkovna, kde můžete sledovat pohyb zásilky, prodloužit si úložní dobu až na 21 dní či zaplatit dobírku.
  • Se Zásilkovnou je jednoduché i vrácení zboží: stačí zadat vratku do mobilní aplikace nebo využít nalepovací štítek, který vám od nás přijde v zásilce. Zásilku pak odnesete na nejbližší podací místo Zásilkovny a je hotovo!

 

Vyhrazujeme si právo zaslat více balíků za předem definované poštovné v rámci jedné objednávky. Jedná se o případy objednávky více pneu, případně kombinace produktů, které se nevejdou do jednoho balení. Zákazník je s tím seznámen ve druhém kroku košíku a také v popiscích jednotlivých dopravců.


 

Způsob platby 

  • Online platební kartou prostřednictvím platební brány (Pouze Česká republika)
  • Bankovním převodem
  • Dobírka (pouze Česká republika)
  • Hotově

Pro platbu kartou využíváme platební bránu Comgate.

 
 
ZPŮSOB VRÁCENÍ PENĚZ

Peníze Vám vrátíme v případě, že odstupujete od smlouvy v zákonné 14denní lhůtě nebo v rámci reklamačního řízení. V případě jiného důvodu, vám vrátíme zaplacenou částku, kterou jsme přijali na účet uvedený při platbě. Pokud platba proběhla formou dobírky u přepravce, kontaktujeme vás. V případě úhrady platební kartou je možné platbu refundovat, ovšem vrácení platby mezi bankami trvá více jak 7 dní.