Způsob dopravy a platby

 

Zboží v našem eshopu Vám je možné doručit v rámci České republiky těmito způsoby:

  • PPL (platba online kartou)
  • PPL (s dobírkou)
  • Osobní odběr v Ústí nad Labem / po dohodě (pouze při platbě online kartou)

 

Logo PPL_high

PPL 
  • Balík Vám bude doručen na adresu obvykle následující pracovní den. Pokud Vás kurýr nezastihne, zásilku Vám může opětovně doručit na adresu.
  • Jakmile dopravce převezme balík od našeho eshopu, bude Vám dopravcem zaslán email, kde najdete informace o Vaší zásilce. Na uvedeném odkaze můžete sledovat pohyb zásilky a upravit adresu, den doručení nebo kontaktní údaje.
  • V den rozvozu obdržíte ráno SMS s dvouhodinovým oknem, kdy Vám balík dorazí, a kontaktem na kurýra.
  • Pohyb zásilky můžete sledovat na www.ppl.cz

 

DOPRAVA ZDARMA

Pokud Vaše objednávka přesáhne hodnotu 3 500 Kč dopravu u nás neplatíte. O potřebné částce k dopravě zdarma vás informujeme při vložení zboží do košíku.

 


 

Zboží v našem eshopu Vám je možné doručit na území Slovenska tímto způsobem:

  • PPL (bankovní převod)

 

PPL 
  • Balík Vám bude doručen na adresu do 5 pracovních dní po předání dopravci.
  • Jakmile dopravce převezme balík od našeho eshopu, bude Vám dopravcem zaslán email, kde najdete informace o Vaší zásilce. Na uvedeném odkaze můžete sledovat pohyb zásilky a upravit adresu, den doručení nebo kontaktní údaje.
  • V den rozvozu obdržíte ráno SMS s dvouhodinovým oknem, kdy Vám balík dorazí, a kontaktem na kurýra.
  • Pohyb zásilky můžete sledovat na www.ppl.cz

 

DOPRAVA ZDARMA

Pokud Vaše objednávka přesáhne hodnotu 250 € dopravu u nás neplatíte. O potřebné částce k dopravě zdarma vás informujeme při vložení zboží do košíku.

 

 


 

Způsob platby 

  • Online platební kartou prostřednictvím platební brány (Pouze Česká republika)
  • Bankovním převodem
  • Hotovost při dobírce u PPL (Pouze Česká republika)

Pro platbu kartou využíváme platební bránu Comgate.

 
 
 
 
ZPŮSOB VRÁCENÍ PENĚZ

Peníze Vám vrátíme v případě, že odstupujete od smlouvy v zákonné 14denní lhůtě nebo v rámci reklamačního řízení. V případě jiného důvodu, vám vrátíme zaplacenou částku, kterou jsme přijali na účet uvedený při platbě. Pokud platba proběhla formou dobírky u přepravce, kontaktujeme vás. V případě úhrady platební kartou je možné platbu refundovat, ovšem vrácení platby mezi bankami trvá více jak 7 dní.