Způsob dopravy a platby
Zboží v našem eshopu Vám je možné doručit v rámci České republiky těmito způsoby:
- PPL (platba online kartou)
- PPL (s dobírkou)
- GLS (na adresu/do výdejního místa)
- Osobní odběr v Ústí nad Labem / po dohodě (pouze při platbě online kartou)
PPL
- Balík Vám bude doručen na adresu obvykle následující pracovní den. Pokud Vás kurýr nezastihne, zásilku Vám může opětovně doručit na adresu.
- Jakmile dopravce převezme balík od našeho eshopu, bude Vám dopravcem zaslán email, kde najdete informace o Vaší zásilce. Na uvedeném odkaze můžete sledovat pohyb zásilky a upravit adresu, den doručení nebo kontaktní údaje.
- V den rozvozu obdržíte ráno SMS s dvouhodinovým oknem, kdy Vám balík dorazí, a kontaktem na kurýra.
- Pohyb zásilky můžete sledovat na www.ppl.cz
Zboží v našem eshopu Vám je možné doručit na území Slovenska tímto způsobem:
- PPL (bankovní převod)
PPL
- Balík Vám bude doručen na adresu do 5 pracovních dní po předání dopravci.
- Jakmile dopravce převezme balík od našeho eshopu, bude Vám dopravcem zaslán email, kde najdete informace o Vaší zásilce. Na uvedeném odkaze můžete sledovat pohyb zásilky a upravit adresu, den doručení nebo kontaktní údaje.
- V den rozvozu obdržíte ráno SMS s dvouhodinovým oknem, kdy Vám balík dorazí, a kontaktem na kurýra.
- Pohyb zásilky můžete sledovat na www.ppl.cz
Způsob platby
- Online platební kartou prostřednictvím platební brány (Pouze Česká republika)
- Bankovním převodem
- Hotovost při dobírce u PPL (Pouze Česká republika)
ZPŮSOB VRÁCENÍ PENĚZ
Peníze Vám vrátíme v případě, že odstupujete od smlouvy v zákonné 14denní lhůtě nebo v rámci reklamačního řízení. V případě jiného důvodu, vám vrátíme zaplacenou částku, kterou jsme přijali na účet uvedený při platbě. Pokud platba proběhla formou dobírky u přepravce, kontaktujeme vás. V případě úhrady platební kartou je možné platbu refundovat, ovšem vrácení platby mezi bankami trvá více jak 7 dní.